Omnibuzz regelt het Wmo-vervoer in Limburg

U bevindt zich hier: Home » Bestuur en organisatie » Projecten in Roermond » Roermond Om! » Actueel » Omnibuzz regelt het Wmo-vervoer in Limburg

Omnibuzz regelt het Wmo-vervoer in Limburg

28 nov

Omnibuzz verzorgt namens 32 Limburgse gemeenten het doelgroepenvervoer in het kader van de Wmo. Omnibuzz is de opvolger van Regiotaxi.

Omnibuzz

Omnibuzz zorgt voor uw vervoer, uw vervoerspas, het goed functioneren van de taxipoints en de afhandeling van eventuele klachten.
De afgelopen tien jaar heeft Omnibuzz het regiotaxivervoer uitgevoerd voor tien gemeenten in de Westelijke Mijnstreek en het Heuvelland.

Tarief

Het tarief dat u betaalt voor uw vervoer, blijft voorlopig ongewijzigd. In de loop van 2017 kunnen de gemeenten ervoor kiezen om een nieuw tarief vast te stellen.

Reizen in het OV

Doordat ook het openbaar vervoer (OV) contract met Veolia op 10 december afliep, zijn de afspraken die gemeenten en Veolia   hadden vervallen. In Roermond gaat het om het gratis openbaar vervoer voor cliënten met een Regiotaxipas. Arriva is de nieuwe organisatie die het OV (alle trein- en busverbindingen) in Limburg organiseert. Omnibuzz is in gesprek met Arriva over de mogelijkheden om het reizen in het OV voor u makkelijker te maken. Zodra hierover meer bekend is, wordt u geïnformeerd.

Taxibedrijven

Omnibuzz heeft voor uw vervoer een aantal taxibedrijven gecontracteerd. In Roermond blijft hetzelfde taxibedrijf rijden. Ondanks dat kan het voorkomen dat u een nieuwe taxichauffeur  krijgt.

Persoonlijke informatie

Meer informatie vindt u ook op www.omnibuzz.nl.


Belangrijke informatie

Ritreservering
Ritten reserveren, ritten annuleren, te laat meldingen, informatie over geboekte ritten

  • Maandag tot en met donderdag: tussen 06.00 - 24.00 uur
  • Op vrijdag en zaterdag: tussen 06.00 - 02.00 uur
  • Op zondag en feestdagen: tussen 07.00 - 02.00 uur

Telefoonnumer: 0900 0699
E-mail: ritreservering@omnibuzz.nl

Klantenservice
Administratie, pasverstrekking, informatie, vragen, wijzigingen, klanttevredenheid

  • Maandag tot en met vrijdag:  09.00 - 17.00 uur

Telefoonnummer:
046-4574747 (tot 11 december 2016)
0900 - 331 0550 (vanaf 11 december 2016)
E-mail: info@omnibuzz.nl

Centraal Meldpunt Klachten
Indienen van klachten, status klachten, bewaken goede afhandeling klachten

  • Maandag tot en met vrijdag: 09.00 - 17.00 uur

Telefoonnummer: 0900 - 331 0550
E-mail: klachten@omnibuzz.nl

Handige links