Jaarverslag klachten 2018

Klacht indienen

Wanneer u niet tevreden bent over de wijze waarop de gemeente u heeft behandeld dan kunt u een klacht indienen. Bijvoorbeeld omdat u geen antwoord heeft gekregen op uw brief of e-mail. Of omdat een medewerker of bestuurder onbeleefd is geweest. De gemeente is volgens de wet verplicht een jaaroverzicht te publiceren over de klachten die zijn binnen gekomen. 

Bij de behandeling van klachten stellen we ons tot doel om samen met u tot een oplossing te komen. Maar net zo belangrijk, of misschien nog wel belangrijker, vinden we het dat we als organisatie leren van uw klachten. Dat is dan ook de reden dat we nu voor het eerst een separaat jaarverslag klachten hebben opgesteld. Een jaarverslag waarin niet alleen het aantal klachten is vermeld, maar juist ook een nadere analyse van deze klachten en de lessen die we hier als organisatie uit kunnen trekken.

Meer weten? 

Heeft u nog vragen en/of opmerkingen, meldt u dan bij de gemeentelijke klachtencoördinator Hans Lubrecht:


 

Uw Reactie
Uw Reactie