Digitaal loket

U bevindt zich hier: Home » Inwoner » Digitaal loket

Digitaal loket

Bij de gemeente Roermond kunt u steeds meer zaken online regelen in het digitaal loket. Voor een aantal aantal aanvragen en transacties is het noodzakelijk dat u hiervoor inlogt met DigiD.

Producten en diensten

Kijk hier voor een overzicht van producten en diensten van de gemeente Roermond, gerangschikt per thema:

Uw persoonlijke "Mijn loket"

Binnen het digitale loket vindt u uw persoonlijke pagina voor zaken met de gemeente Roermond. U kunt hier zien hoe u bent geregistreerd bij de gemeente en steeds meer zaken digitaal regelen met de gemeente Roermond. Ook kunt u de afhandeling van een aantal (aan)vragen volgen.

Veelgestelde vragen over onze dienstverlening

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over onze dienstverlening. U kunt hier doorheen bladeren of een zoekopdracht geven op een bepaald trefwoord.

Kwaliteitshandvest: Service en kwaliteit binnen de afgesproken tijd

We willen u zo goed mogelijk van dienst zijn, volgens normen die we stellen aan onze dienstverlening en service. De gemeente Roermond gaat uit van enkele servicenormen. Wat kunt u van ons verwachten? Om te beginnen een duidelijk antwoord op uw vragen, bijvoorbeeld hoe lang duurt de afhandeling van mijn paspoort of omgevingsvergunning? Ook leggen wij u uit waarom iets wel of niet kan.