Melding defecte parkeerautomaat

Melden defecte parkeerautomaat

U kunt een defecte parkeerautomaat melden per e-mail stadstoezicht@roermond.nl of telefonisch via (0475) 35 91 01. Graag bij uw melding het nummer van de parkeerautomaat doorgeven en eventueel de locatie van de defecte parkeerautomaat (straatnaam).

Let op: Als de parkeerautomaat defect is moet u gewoon betalen!

Opties om toch te betalen:

Er is altijd een andere automaat in de omgeving om een kaartje te kopen.

Als u bezoeker bent van een bewoner (in een gebied met betaald parkeren of parkeren voor vergunninghouders), kan de bewoner bij wie u op bezoek komt, u aanmelden met uw kenteken in de ParkApp.

U kunt meer informatie vinden op de pagina 'bezoekersvergunning parkeren'.

Als u (mobiel)internet heeft, kunt u betalen via mobiel parkeren. Bijvoorbeeld via Yellowbrick of Parkmobile.

Soms kunt u niet betalen met muntgeld, maar is het wel mogelijk om contactloos of met de pinpas te betalen. Kijk of dit het geval is, voordat u melding doet van een defecte parkeerautomaat. 

Bedragen onder de € 50,- kunt u betalen zonder uw pincode in te voeren. Dit kan alleen als u via uw bank 'contactloos betalen' of 'Dip&Go' hebt geactiveerd. Als u dit niet heeft geactiveerd, kunt u niet contactloos betalen (bij sommige buitenlandse bankpassen is 'contactloos betalen' of  'Dip&Go' niet geactiveerd).

 

Uw Reactie
Uw Reactie